Binnenkort: makkelijker inloggen bij de bibliotheek

Gepubliceerd op: 1 maart 2024 12:38

Goed nieuws! Alle openbare bibliotheken hebben binnenkort één inlogsysteem. Met jouw account kun je straks inloggen in de Mijn bibliotheek-omgeving van de Zoomerij, maar ook bijvoorbeeld bij de online Bibliotheek, om e-books en luisterboeken te lenen. Dat is wel zo makkelijk!

Meer informatie

Als je e-mailadres bij ons bekend is, krijg je begin maart een servicebericht met meer informatie. In de meeste gevallen hoef je alleen, eenmalig opnieuw in te loggen. Bij gebruiksnaam vul je je lenersnummer in.

Wil je alvast meer weten? Ga dan naar bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen. Vragen? Bel of mail gerust naar je eigen bibliotheek. We helpen je graag.

Privacy

Door de overstap naar een landelijk inlogsysteem is onze privacy-verklaring aangepast. Onder het kopje Landelijk inlogsysteem en online diensten en omgevingen lees je welke persoonlijke gegevens we verwerken voor dit landelijke inlogsysteem.