Vestigingen & openingstijden

Weergaveopties:

• de Zoomerij Renkum Bekijk details

De Zoomerij Renkum is een vestiging van Stichting de Zoomerij in Dieren. De Zoomerij is ontstaan uit de Bibliotheek Veluwezoom en Cultuurbedrijf RIQQ en inspireert jong en oud met verhalen, kunst, cultuur en waardevolle ontmoetingen. De Zoomerij is werkzaam in de gemeenten Rheden, Renkum en Rozendaal.

• de Zoomerij Rheden Bekijk details

De Zoomerij Rheden is een jeugdbibliotheek, een bibliotheek voor kinderen van 0 tot 14 jaar. Jongeren en volwassen leners kunnen er (gereserveerde) boeken afhalen en inleveren. De Zoomerij Rheden is een vestiging van Stichting de Zoomerij in Dieren. De Zoomerij is ontstaan uit de Bibliotheek Veluwezoom en Cultuurbedrijf RIQQ en inspireert jong en oud met verhalen, kunst, cultuur en waardevolle ontmoetingen. De Zoomerij is werkzaam in de gemeenten Rheden, Renkum en Rozendaal.

• de Zoomerij Doorwerth Bekijk details

De Zoomerij Doorwerth is een jeugdbibliotheek, een bibliotheek voor kinderen van 0 tot 14 jaar. Jongeren en volwassen leners kunnen er (gereserveerde) boeken afhalen en inleveren. De Zoomerij Doorwerth is een vestiging van Stichting de Zoomerij in Dieren. De Zoomerij is ontstaan uit de Bibliotheek Veluwezoom en Cultuurbedrijf RIQQ en inspireert jong en oud met verhalen, kunst, cultuur en waardevolle ontmoetingen. De Zoomerij is werkzaam in de gemeenten Rheden, Renkum en Rozendaal.

• de Zoomerij Dieren Bekijk details

De Zoomerij Dieren is een vestiging van Stichting de Zoomerij in Dieren. De Zoomerij is ontstaan uit de Bibliotheek Veluwezoom en Cultuurbedrijf RIQQ en inspireert jong en oud met verhalen, kunst, cultuur en waardevolle ontmoetingen. De Zoomerij is werkzaam in de gemeenten Rheden, Renkum en Rozendaal.

• de Zoomerij Oosterbeek Bekijk details

De Zoomerij Oosterbeek is een vestiging van Stichting de Zoomerij in Dieren. De Zoomerij is ontstaan uit de Bibliotheek Veluwezoom en Cultuurbedrijf RIQQ en inspireert jong en oud met verhalen, kunst, cultuur en waardevolle ontmoetingen. De Zoomerij is werkzaam in de gemeenten Rheden, Renkum en Rozendaal. In de Zoomerij Oosterbeek zijn ruimtes waar je kunt werken, mee kunt doen of zelf iets kunt organiseren. Kijk voor het gebruiken van ruimtes op www.dezoomerij.nl/klipper

• de Zoomerij Velp Bekijk details

De Zoomerij Velp is een vestiging van Stichting de Zoomerij in Dieren. De Zoomerij is ontstaan uit de Bibliotheek Veluwezoom en Cultuurbedrijf RIQQ en inspireert jong en oud met verhalen, kunst, cultuur en waardevolle ontmoetingen. De Zoomerij is werkzaam in de gemeenten Rheden, Renkum en Rozendaal.