Zomertijden juli en augustus

Gepubliceerd op: 19 juni 2023 20:43

lezende vrouwen op een strand

Heerlijk, he? Die zomer... Dat vinden wij ook! Daarom hebben we de openingstijden voor de Bibliotheek Oosterbeek, jeugdBibliotheek Doorwerth en jeugdBibliotheek Rheden in de maanden juli en augustus aangepast.

Aangepaste openingstijden

• In juli en augustus is de Bibliotheek Oosterbeek / De Klipper vanaf 18.00 uur gesloten. Dit geldt voor de maandagavond, dinsdagavond, woensdagavond en donderdagavond.
  • Onze jeugdBibliotheken in Doorwerth en Rheden zijn van maandag 31 juli t/m zondag 20 augustus gesloten. Als we in deze periode reserveringen voor leners van de jeugdBibliotheken binnen krijgen, zorgen we ervoor dat zij ze in een andere vestiging kunnen ophalen. Ze krijgen daarover bericht van ons. Reeds geleende materialen mogen deze leners door de zomersluiting langer houden. De nieuwe terugbrengdatum vinden ze je in 'Mijn bibliotheek'.

Naar de openingstijden

Langere leenperiode

• De leenperiode voor leners met een standaard of een jeugdabonnement is in de maanden juli en augustus verlengd van 4 naar 6 weken. Voor leners die een plusabonnement hebben, blijft de leentermijn 8 weken.

Fijne zomer gewenst!

Bekijk onze zomerleestips