De nieuwe koers van Jan

Computers en digitalisering waren eerst Jans hobby, toen zijn werk en zijn nu weer zijn hobby. Als computer­dokter en docent digitale vaardig­heden stimuleert hij anderen én zichzelf om bij de tijd te blijven. Zijn verhaal deelt hij graag met jou. Om je te inspireren, aan het denken te zetten en omdat hij ook nieuwsgierig is naar jóuw verhaal.

Dit is mijn verhaal

Jan doet mee aan het project ‘Dit is mijn verhaal’ van de Bibliotheek Veluwezoom, een inspirerende lezingenreeks van en voor 65-plussers waarin ­ervaringen over het ‘ouder worden’ op een ­positieve manier gedeeld worden. Je bent van harte welkom om het verhaal van Jan te beluisteren en deel te nemen aan het gesprek.

Meer informatie en aanmelden*

Bel voor informatie en aanmelden 06-83 08 60 43 of bestel je toegangskaarten via het online formulier hieronder*. Op www.bibliotheekveluwezoom.nl/tijdvoorverzilveren vind je ook informatie over 'Dit is mijn verhaal'.

Iedereen heeft een verhaal!

* Deze lezing vond plaats op 24 augustus 2018 van 14.30 - 16.00 uur. Aanmelden is niet meer mogelijk