Resultaat 11 - 14 (van 14)

Weergaveopties:

• Zomertijden juli en augustus Bekijk details

19 juni 2023

Heerlijk, he? Die zomer... Dat vinden wij ook! Daarom hebben we de openingstijden voor de Bibliotheek Oosterbeek, jeugdBibliotheek Doorwerth en jeugdBibliotheek Rheden in de maanden juli en augustus aangepast.

• Werkontbijt ‘Maak werk van taal!’ speciaal voor werkgevers Bekijk details

22 augustus 2022

Laaggeletterdheid is een groter probleem in Nederland dan we denken. Van de Nederlandse beroepsbevolking zijn ongeveer 1,8 miljoen mensen laaggeletterd. Tijd voor actie dus. Daarom nodigt Taalhuis Veluwezoom werkgevers in de gemeente Rheden uit voor een werkontbijt op donderdagochtend 8 september.

• Velp krijgt eigen Taalspreekuur Bekijk details

27 juli 2022

Goed nieuws voor inwoners van Velp en omgeving die vragen hebben over beter leren lezen, schrijven, Nederlands spreken en omgaan met de computer. Vanaf september kunnen zij wekelijks terecht bij een gratis Taalspreekuur in de Bibliotheek Velp.

• Zelf je administratie doen? Iedereen kan het leren! Bekijk details

19 april 2022

Vind je soms brieven te moeilijk? Wil je leren internetbankieren? Doe dan mee aan de gratis cursus Voor ‘t zelfde geld in de Bibliotheek Dieren. De cursus bestaat uit 10 lessen van 2 uur. De eerste les is op dinsdag 10 mei.

Paginanavigatie

contact@taalhuisveluwezoom.nl ● tel. 06-45 39 46 40 ● www.taalhuisveluwezoom.nl