Grote Letter Boeken beter vindbaar

Gepubliceerd op: 1 februari 2018 09:46

grote letter in aanwinsten

Mensen die een visuele beperking hebben kunnen bij de Bibliotheek Veluwezoom speciale uitgaven lenen: Grote Letter Boeken. Dat is geen nieuws. Wat wel nieuw is, is dat deze boeken nu makkelijker te vinden zijn in de online catalogus en op de populaire webpagina ‘Aanwinsten’.

In de online catalogus vind je alle Grote Letter Boeken door te zoeken op de woorden ‘Grote Letter’.

Bij de Aanwinsten is een aparte categorie ‘Grote Letter’ toegevoegd, waardoor alle nieuw binnengekomen Grote Letter Boeken in een oogopslag getoond worden. Door deze toevoeging is het bovendien mogelijk om een mailtje te krijgen als er nieuwe Grote Letter Boeken in de bibliotheek zijn binnengekomen. Je maakt daarvoor een interesseprofiel en een e-mailalert aan in
‘Mijn Bibliotheek’. Heel handig!

Wil je dit ook instellen, maar kom je er zelf niet uit? Vraag onze medewerkers om je te helpen. De bibliotheek is er voor jou!