Op de hoogte blijven van nieuws en activiteiten?

afbeelding Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief

De Zoomerij verstuurt een aantal keer per jaar een digitale nieuwsbrief. De nieuwsbrief inspireert je met leestips, nieuws en activiteiten. Daarnaast geven we een aantal keer per jaar een special uit over onze activiteiten in openluchttheater De Pinkenberg en onze zondagse Zoomerconcerten in de tuin van kasteel Middachten. Mis niets en schrijf je in! Je kunt je altijd weer afmelden.

Meld je aan voor de digitale nieuwsbrief van de Zoomerij

Resultaat 31 - 37 (van 37)

• Nieuw! Lenen en verlengen met je digitale biebpas Bekijk details

1 februari 2022

Maak jij gebruik van een app waarin je je klantenkaarten digitaal hebt opgeslagen? Dan hebben we goed nieuws voor je. Want vanaf nu kun je bij onze zelfservicebalies ook lenen en verlengen met je digitale biebpas. Dus: voeg ‘m toe en scannen maar!

• Eerste stap gezet naar fusie met Cultuurbedrijf RIQQ Bekijk details

2 december 2021

De Bibliotheek Veluwezoom gaat het komende jaar nauwer samenwerken met Cultuurbedrijf RIQQ, als opmaat naar een fusie. Een belangrijke reden voor de samenwerking is dat de vraag naar kunst en cultuur als bijdrage aan maatschappelijke thema’s toeneemt voor beide organisaties. De ambitie van de fusie is om krachten te bundelen en daarmee de kwaliteit en impact van kunst en cultuur in onze regio te versterken.

• 250.000 bladmuziekboeken wachten op je! Bekijk details

6 november 2021

Ben jij actief als muzikant? Wist je dat er via onze landelijke catalogus maar liefst 250.000 bladmuziekboeken beschikbaar zijn?

• Hee, er zit een sticker met een QR-code op mijn boek!? Bekijk details

9 februari 2021

Heb jij een boek geleend waar een sticker met een QR-code op geplakt is? Dan heb je geluk! Want dan staat er van dit boek een voorleesfilmpje voor je klaar. Met beeld én muziek. Je kunt het filmpje gratis bekijken als je lid bent van de Bibliotheek.

• Stap over op het plusabonnement Bekijk details

30 oktober 2020

Een leentermijn van 8 weken, een onbeperkte hoeveelheid materialen lenen en nooit meer te-laat-geld betalen. Lijkt je dat wat? Dan hebben wij goed nieuws voor je: vanaf 1 november kun je bij onze bibliotheek een plusabonnement afsluiten! Een abonnement met eindeloos veel mogelijkheden, tegen een redelijke prijs.

• Nieuw: niveautest Lezen voor de lijst Bekijk details

22 oktober 2019

Veel jongeren weten niet wat hun leesniveau is van Lezen voor de lijst. Daarom is er nu de online niveautest Lezen voor de lijst.

• Grote Letter Boeken beter vindbaar Bekijk details

1 februari 2018

Mensen die een visuele beperking hebben kunnen bij de Bibliotheek Veluwezoom speciale uitgaven lenen: Grote Letter Boeken. Dat is geen nieuws. Wat wel nieuw is, is dat deze boeken nu makkelijker te vinden zijn in de online catalogus en op de populaire webpagina ‘Aanwinsten’.

Paginanavigatie