Abonnementstarieven 2023

Gepubliceerd op: 4 november 2022 15:19

naar overzicht tarieven

Net als iedereen in Nederland voelt de Bibliotheek de gevolgen van de prijsstijgingen. Om financieel gezond te blijven, zijn we genoodzaakt om een deel hiervan door te berekenen in onze abonnementstarieven. Het standaard abonnement wordt per jaar € 1,80 verhoogd, voor een plusabonnement betaal je vanaf 1 januari 2023 € 2,40 meer. Lidmaatschap voor jeugd en jongeren tot en met 17 jaar blijft gratis.

Een bibliotheekabonnement blijft ondanks deze prijsstijging een relatief goedkope én duurzame optie, als je het vergelijkt met het aanschaffen van boeken. Mensen die een laag inkomen hebben, kunnen met de GelrePas (een tegemoetkomingsregeling van de gemeente) lid worden van de Bibliotheek.

Onze nieuwe tarieven gelden vanaf 1 januari 2023. Bekijk ze op www.bibliotheekveluwezoom.nl/tarieven

Bekijk hier alle tarieven