Plusabonnement

Keuze lidmaatschap

Eindeloos veel mogelijkheden

Een leentermijn van 8 weken, een onbeperkte hoeveelheid materialen lenen en nooit meer te-laat-geld betalen. Een plusabonnement biedt eindeloos veel mogelijkheden, tegen een redelijke prijs.

De voordelen

• Een onbeperkt aantal materialen 8 weken lenen

Plus de mogelijkheid om één maal te verlengen met nog eens 8 weken (tenzij het item gereserveerd is door een andere lener).
    Echter: voor materialen die aangevraagd worden uit andere openbare bibliotheken kunnen andere leenvoorwaarden gelden.

• Onbeperkt en gratis reserveren

uit de collectie van
    - de Zoomerij
    - de provinciale pluscollectie Arnhem (Rozet+)
    - de provinciale achtergrondcollectie én
    - de collectie van de Gelderse Samenwerkende Bibliotheken (SAMBIS)

Hoe sluit je een plusabonnement af?

1. In een van onze vestigingen. Je kunt dan direct lenen, krijgt uitleg over je abonnement en een rondleiding in de bibliotheek.
  2. Via onze online inschrijfmodule. Je betaalt via iDEAL of digitale machtiging en krijgt je bibliotheekpas per post thuisgestuurd.
  3. Door over te stappen van een onze andere abonnementen naar een PLUSabonnement. Dat kan via de klantenservice in onze vestigingen of via dit formulier

Kan ik ook een plusabonnement nemen via de Gelrepas?

Ja, je kunt ook een plusabonnement afsluiten met het tegoed van je Gelrepas. Kijk op www.dezoomerij.nl/gelrepas voor meer informatie.

Kan ik met een plusabonnement deelnemen aan álle activiteiten van de Zoomerij?

Ja en nee. Met een plusabonnement van de Zoomerij kun je deelnemen aan alle activiteiten die wij zélf organiseren, met uizondering van programmering in openluchttheater De Pinkenberg en kasteel Middachten en activiteiten van derden. Derden organiseren de activiteit zelf, en 'huren' bij ons een ruimte. Ook voor het deelnemen aan studiekringen zijn vaak kosten verbonden.

Hoeveel kost een plusabonnement?

De tarieven van onze abonnementen vind je hier

Kan ik ook op een later moment ook weer terug wisselen van een plusabonnement naar een standaard abonnement?

Dat kan ook. Er is echter wel een limiet aan het aantal keren dat je kunt wisselen, namelijk 1 keer per 12 maanden.

• www.dezoomerij.nl/plusabonnement